تنهای رو دارم

 چه كسي مي گويد كه من هيچ ندارم...

 من چيز هاي با ارزشي دارم...

 

حنجره اي براي بغض...

لبهايي براي سكوت...

پنجره اي به سوي كوچه بن بست..

من فرياد مي زنم.. 

 

 

 آهاي مردم من تنهايي رو دارم...تنهاييرو فقط   

 متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید



نظرات شما عزیزان:

♥ paradaise ♥
ساعت16:14---13 ارديبهشت 1393
نَتَرس بیـــــآ...

اینجـــا تاریکــــــٌ نیستــــ...

اینجـــآ جاییستـــ رویایی مخصوص تــو...

پشیمآن نمیشوی...

بدون ترس در آن قدم بُگذآر...

فقطــ کمی تَرَکــــــٌ دارد...

اینجـــآ قلبِـــــ من اَستــــ...


فرشته
ساعت9:21---13 ارديبهشت 1393
تنهایی باارزشه چون خالی از ادمهای بی ارزشه...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393 ا 1:31 نويسنده : ♥♥ omid ♥♥ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.